חפשו עוד תכנים!
תכנים|שו"ת ברשת|מוצרים 
 
טיולים ונופשים

המרת נקודות לטיסות

מערכת שורש  ח שבט, תשפד  18/01/2024

אחת ההטבות היותר מתגמלות מעולם האשראי היא המרת נקודות לטיסות שמביאה עמה מקסום של הטבות נסיעה רבות ומגוונות בהתאמה אישית

תגיות:

אחת ההטבות היותר מתגמלות מעולם האשראי היא המרת נקודות לטיסות שמביאה עמה מקסום של הטבות נסיעה רבות ומגוונות בהתאמה אישית. חברות האשראי מציעות תכניות שונות, כל אחת עם שיעורי המרה ייחודיים ושותפויות עם חברות תעופה. לרוב השיטות הן כאשר נקודות מצטברות באמצעות רכישות רגילות, ועם הזמן ניתן להחליף אותן בכרטיסי טיסה. הסוד הוא להבין את התנאים וההגבלות הספציפיים של תכנית חברת האשראי שלכם, לרבות מדיניות תפוגה וכל העמלות האפשריות הכרוכות בכך על מנת להגיע אל סיטואציה בה משתלם לכם לבצע רכישות, ולנצל את הנקודות.

המרת נקודות לטיסות – איך זה עובד?
שימוש קבוע בכרטיס האשראי שלכם להוצאות יומיות הוא הדרך העיקרית לצבור נקודות.לחברות אשראי שונות יש שיעורים משתנים להמרות מנקודה לטיסה. חשוב להישאר מעודכנים לגבי התעריפים הללו וכל שינוי שעלול להתרחש.כאשר אתם בודקים את האופציה, וודאו שלחברות האשראי יש שותפויות עם חברות תעופה ספציפיות. שותפויות אלו מציעות לרוב שיעורי המרה טובים יותר או הטבות נוספות כמו תעריפים מופחתים או נקודות בונוס.

כמו כן, חשוב לדעת, רוב חברות האשראי מספקות פלטפורמה מקוונת שבה אתם יכולים להמיר את הנקודות שלכם ישירות. תהליך זה כולל בדרך כלל כניסה לחשבון שלכם, בחירת מספר הנקודות להמרה, ובחירה באפשרות חברת התעופה או הנסיעה הרצויה.במקרים מסוימים עדיף לפנות אפילו באופן ישיר אל חברת האשראי או אל שירות הלקוחות.

איך לבחור את ההמרה הטובה ביותר עבור הנסיעה שלכם?
כולנו יודעים עד כמה זה מורכב לארגן טיסה, לטפל בבירוקרטיה ולהתעסק גם עם כל מה שקשור להמרת נקודות ולכן חשוב שתתכננו את הכל מראש כך שכל מה שתצטרכו לעשות בסוף זה ללחוץ על כפתור או להתקשר שיחת טלפון אחת אל שירות לקוחות: 

  • תכנון מראש עושה את כל ההבדל - זמינות הטיסות המתאימות לצורך המרת נקודות לטיסות יכולה להיות מוגבלת. תכנון הנסיעה שלכם מראש מגדיל את הסבירות למצוא טיסות מתאימות.
  • שלבו גם מבצעים אחרים – שימו לב אל מבצעים מחברות תעופה שניתן לשלב עם הנקודות שלכם לתמורה גדולה עוד יותר.
  • הישארו מעודכנים – בדקו היטב את מדיניות הנקודות כי זו יכולה להשתנות. – בדיקה קבועה של השינויים תבטיח שלא תפספסו הזדמנויות המרה טובות ואיכותיות יותר.
freepik

למרות שהסיכוי להמיר נקודות לטיסות מפתה, ישנם אתגרים שיש לקחת בחשבון. הזמינות יכולה להיות מוגבלת, במיוחד בעונות שיא הנסיעות. בנוסף, טיסות מסוימות עשויות לדרוש יותר נקודות מאחרות, בהתאם ליעד ולזמן השנה. חשוב גם להיות מודעים לעמלות נסתרות שעלולות להפחית את ערך הנקודות שלכם. כל אלו יכולים להפוך מאתגרים לפתרון פשוט וקל עם חברת אשראי מתאימה שתוכל לסייע לכם לבצע את המרת הנקודות בקלות ובמהירות.

גם את חברת האשראי כדאי לבחור בקפידה
בחירת כרטיס האשראי הנכון בעל ההטבות המתאימות ללא ספק יועיל בתהליך של המרת נקודות לטיסות ולכן חשוב גם לקחת בחשבון את השיקולים הללו. הרבה מעבר להטבות, הנקודות, ההמרה, יחס ההמרה והרווחים והיתרונות קחו בחשבון שירות לקוחות איכותי, מענה בזמן אמת וחדשנות דיגיטלית. כל אלו יקלו עליכם לפני הנסיעה ויחסכו לא מעט כאבי ראש וזמן.

 

הדפס את המאמר
המלץ לחבר
שמור מאמר
הגדל /הקטן טקסט
הוסף לקליפבורד
כתבות נוספות
טיול משפחתי באילת בחורף 2024 - האטרקציות החמות והמומלצותמערכת שורשהמלצות לטיול משפחתי באילת בשנה הקרובה. מה כדאי לעשות?
עמדות טעינה לרכב חשמלי: התפתחות ועתיד התשתיותמערכת שורשלאורך השנים האחרונות, בד בבד עם גדילת כמויות הרכבים החשמליים על הכבישים, מתפתחת בהתמדה גם התשתיות המבוססת על עמדות טעינה ביתיות וציבוריות. במאמר זה נדבר על התשתיות
מדריך לאטרקציות משפחתיות מומלצות בעיר אילתמערכת שורשאילת מציעה, מלבד בתי המלון, שורה של אטרקציות למשפחה. סקירה קצרה
שם השולח
תוכן ההודעה